Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Kiveksessä kyhmy
Olen nuori, urheileva mies ja huomasin tuossa kuukausi takaperin toisessa kiveksessä, ulkopuolella, pienen patin. Se on selkeästi kiveksestä irti ja vain vähän siinä kiinni. Se on myös jonkinlaisen "pussin" sisäpuolella. Aluksi se oli enemmän kipeä ja olin jo lääkärille menossa, mutta sitten kipu loppui kokonaan, mitä nyt pientä särkyä ajoittain, niin lääkärille meno jäi myös kun asia melkein unohtui. Kasvusta en osaa sanoa mitään selkeää mutta on se ehkä pikkurillinpään kokoinen, ei tosin täysin pyöreä ja kohtalaisen kiinteän tuntuinen. Kives on hieman toisen yläpuolella. Olen kyllä menossa lääkärille mutta olisi kiva saada jotain osviittaa tulevasta, arvauksia mikä voisi olla kyseessä? Jos ei näillä tiedoilla voi päätellä mitään tarkkaa niin olisi hienoa jos joku asiasta edes vähän tietävä voisi edes sulkea jotain vaihtoehtoja pois. Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!- Kiveksessä kyhmytm9
- Re: Kiveksessä kyhmypatient
- Re: Kiveksessä kyhmyjaa mullako