Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
MiesVM69 kuulumiset
Tervehdys kaikilleTuli vaihdettua nimimerkkiä, jotenkin hukkasin vanhan identiteetin. Kaippa, siitä vanhasta identiteetistä osa jäikin leikkauspöydälle ;)
Kontrolli takana ja olen siirtynyt oman terveysaseman piiriin, mikä on sinänsä mukavaa, koska siellä kaikki ovat tulleet tutuiksi ennestään.
Elämä on alkanut palautua normaaliin uomaansa ja enään ei oikeastaan ajattele koko eturauhassyöpää (uskonko tuota itsekään). Eipä sitä jaksa tai viitsi, elämä jatkuu ja on pakko jatkuakin. Toki kontrollien lähestyessä pieni jännitys on aina ilmassa. Tottakai ers tulee olemaan osa minua ja elämääni, mutta onneakin oli matkassa, löydettiin hyvissä ajoin, tosin sattumalta ja leikkauskin sujui hyvin (siitä voi lukea tällä palstalla MiesVM69 kirjoituksista).
Eli kontrolli takana ja PSA mittaamaton, meillä hämeessä alle 0,1 lasketaan mittaamattomaksi, viime tiedon mukaan. Tuo kelpaa, kunhan pysyykin tuolla ja uskotaan niin :)
Oikein paljon voimia kaikille kohtalotovereille ja minun tarina on vain yksi monien muiden joukossa. Koskaan ei saa menettää toivoa, oli tilanne mikä hyvänsä, aina pitää uskoa parempaan.
Vaikea löytää lohdutuksen sanoja niille, joilla asiat ovat huonommin ja taistelevat, joko tämän tai jonkin muun syövän kanssa. Täälläkin on tarinoita useita, jotkin tarinat jäävät kesken, mutta kai se on pakko uskoa, että kaikella on jokin merkitys...
Mukavaa joulun odotusta kaikille ja nauttikaa elämästä, se voi olla risa ja rämäkin, mutta aina se on elämisen arvoista...
- MiesVM69 kuulumisetMies_vm69