Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Elämä GnRH-agonistit seurana.

Vastaus hieman myöhään. Pelkkä sädetys ja hormoonit piikkeinä. Napi on lähinnä lääkkeitä, jotka estävät hormoonin toiminna soluissa. Varsinaiset hormoonit annetaan piikkeinä. Leikkaus ei enää tullut minun
tapauksessa teknisistä syistä kyseeseen. Sen olisin ilman muuta valinnut.
Viime maanantaina ekana työpäivänä lomien jälkeen heti aamusta työpaikka terveydenhoitajan pakeille ja piikki mahaan. Papereissa joka pistoskohta selvitetty, jotta ei toista kertaa samaan piikitetä.
Ajatus taudista olikin jo hieman hiipunut mutta nyt alkuviikko mennyt
taas pohtiessa asiaa. Kesällä tuli mukaan ajoittaiset huimaukset ja muutenkin tuntuu voimat vähenneen. Kiitos hormooniystäväni. "Sairaammaksi" tässä tulee hoidon edetessä. Onkologi kyllä kontrollissa lupasi oireiden ajanmyötä hellittävän. "Vanhasta" (2/2011) Syöpä-lehdestä juuri luin Steven Jobsin lainauksen:
"Tehkää ja sanokaa te mitävaan, mutta minä seuraan yhä unelmiani" ja näin ajattelin myös minä tehdä.
toimasan | 18.8.2011 klo 19:05:53