Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Nuorella miehellä...
Hei nuori mies,Ohessa tukisivu, jossa on myös useita nuoria potilaita (valitettavasti se on englanniksi). Kukin heistä kertoo siellä oman tarinansa, joten siitä voi olla sinulle tukea omassa vaikeassa alkutilanteessasi. Asiat kyllä selkiytyvät ajan myötä.
http://www.yananow.org/exp_data.php?query=order+by+cast(diag_age+as+signed),name&desc=Age+at+Diagnosis
Täälläkin keskustelupalstalla on eri ikäisiä potilaita, jotka ovat kaukana keskimääräisestä diagnoosi-iästä, joka lienee lhellä 70:tä vuotta. Nuorin, josta täällä on keskusteltu (mutta joka ei itse ole puhunut) lienee YLE:n entinen johtaja ja nykyinen poliitikko Jungner. Itse olin 52 leikkauksen aikaan mutta kävin PSA- testeissä 10 vuotta. Täällä ovat käsitykseni mukan eniten äänessä enemmän nuoret kuin kuin iäkkäät potilaat. Voi johtua internetin käyttötottumuksesta.
Miten hoksasit mennä testeihin? Voit olla tyytyväinen, että menit. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Leikkausrobotitkin ovat Suomessa aivan uusi asia ja niiden avulla leikkaus on tarkempaa ja ainakin lukemani mukaan miehelle tärkeät asiat eivät ole niin suuren riskin kohteena kuin perinteisessä operaatiossa...Tosin oman kokemukseni mukaan perinteiselläkään tavalla ei 'peli' ole menetetty ;-). Missä päin Suomea olet? Yleensä joka alueelta löytyy myös tukiverkosto. Leikkausrobottejahan on Suomessa tietääkseni Helsingissä, Tampereella ja Oulussa. Olet onnenpekka, että sellainen on omalla alueellasi.
- Nuorella miehellä...MiesVM69
- Re: Nuorella miehellä...MiesVM69
- Re: Nuorella miehellä...Toipilas
- Re: Nuorella miehellä...jukarhu
- Re: Nuorella miehellä...kataja
- Lisää kokemuksiaMiesVM69
- Re: Lisää kokemuksiakuksa