Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Oulun seudun ers-potilaat

Hei!
Kuulostaa hienolta, että aktiivisia henkilöitä löytyy myös Oulun alueelta eturauhaspotilaiden toiminnan käynnistämiseen.
Minä olen ollut aikaisemminkin ko. toiminnassa mukana, mutta
silloin vastuuhenkilöitä oli liian vähän ja muutenkaan keskusteluryhmälle ei tuntunut olevan tarvetta, eli käviöitä oli todella vähän.
Toiminta lopetettiin n. vuosi sitten edellä olevista asioista johtuen. Tällöin kokoontuminen oli Syöpäyhdistyksen kerhohuoneella Kajaaninkadulla, jokaisen kuukauden viimeinen tiistai kello 18.00 alkaen.

Tätä ennen on Oulussa Aleksinkulmassa ollut isompia tapahtumia, johon pyysimme luennoimaan esim. uroligia ym. alan ihmisiä. Näissä tilaisuuksissa oli useita kymmeniäkin miehiä.

Minulle tehtiin radikaali poistoleikkaus n.4,5v. sitten ja PSA on pysynyt alle 0,2, eli siltä osin tilanne on ihan hyvä.

Olen mielelläni mukana käynnistämässä toimintaa uudestaan, palataan asiaan!
Kirjoitelkaa, oletteko mukana, ilmoittelen tällä sivulla, miten tilat ovat vapaat; nähtänee lähiviikkoina??
Kirjoitan Oulun eturauhassyöpäpotilaiden "sihteerin" ominaisuudessa, johon "virkaan" minut joskus valittiin.
tv. Osmo
osmo | 20.8.2008 klo 16:58:40