Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Hei naiset, miten teillä on mennyt miehen eturauhassyöpäleikkausen jälkeen
Hyvä vaimo55,En osaa sanoa miltä miehestäsi tuntuu kun on sairastunut, oletko keskustellut hänen kanssaan asiasta? Itse sairastuin syöpään ja seksihalut menivät vähäksi aikaa tyystin, jopa pelkäsin yhdyntää koska limakalvoni hoitojen johdosta kuivuivat. Puhuin asiasta mieheni kanssa, meni aikaa ettei meillä ollut yhdyntöjä, hän antoi minun sopeutua sairauteeni. Pikkuhiljaa löysimme jälleen toisemme ja apua antavat likastevoiteet, nyt seksielämämme hymyilee. Olen sitä mieltä, vaikka en mies olekkaan, että hänellä on ne aivan samat halut kuin ennenkin, mutta hänellä on myös pelko, jonka hänen pitää voittaa. olen myös kuullut ettei leikkauksesta välttämättä jää erektioongelmia ja jos niitä tulee niin niihinkin löytyy lääkkeitä, sinun pitää siinäkin miestäsi tukea, mutta älä pakota, pakottamisella et voita mitään, teet suhteellenne vain hallaa. Hyppääppä miehesi "housuihin" vähäksi aikaa ja ajattele miltä hänestä tilanne tuntuu. Elämän tilantessa, kun toinen sairastuu vakavasti ei omia halujaan saa laittaa etusijalle, tärkeintä on muu läheisyys, ymmärrys, tuki lähimmäiselle ja ennen kaikkea hellyys. Olen samaa mieltä kuin tuo mies, joka sinulle vastasi, että sieltä leikkauksesta palasi se sama mies kuin sinne lähtikin, hänellä on sama hellyyden kaipuu.
Anna hyvä vaimo miehellesi aikaa toipua, keskustele hänen kanssaan, mutta älä syyttele. voimia teille molemmille, menette varmasti kohti parempia aikoja kun annat siihen mahdollisuuden.
terv. yksi onnellinen vaimo
- Re: Hei naiset, miten teillä on mennyt miehen eturauhassyöpäleikkausen jälkeenmieli mustana