Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Yhdyntä eturauhassyöpäleikkauksen jälkeen - sitä ei ole siis enää luonnollisella tavalla
Miehille on miltei kuolemaa vaikeampi paikka huomata olevansa impotentti.Meiltä vaimoilta vaaditaan paljon hellyyttä ja hienotunteisuutta, ettei siitä heille ylivoimainen tulisi.
Miehen on hyvin vaikeaa puhua siitä, varsinkin jos hän huomaa, että puolisolla on kiukku asian suhteen.
Ei asia naista vaihtamalla miksikään muutu.
Minä olen sanonut, että mieheni on minulle rakas, onnistui yhdyntä ta ei, tärkeintä on saada olla sylissä ja tuntea hänen olevan elävänä siinä lähell.
Lääkkeetkin auttavat, mutta miehelle tietoisuus siitä, että hänet hyväksytään sellaisenaan on miltei elinehto.
Yhtähyvinhän se sairastunut voisin oll minä joka tarvitsisin sitä toisen hyväksyntää ja lähellä olemista.
Kyllä syöpä on yhteinen asia, jos siitä aijotaan voittajina selviytyä.
- Re: Yhdyntä eturauhassyöpäleikkauksen jälkeen - sitä ei ole siis enää luonnollisella tavallakatrin