Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Univaikeuksia ja mieliala maassa
Moi Saku täällä toinen! Harmi jos et saa nukutuksi. Mäkin syön bikalutamidia ja vähän on ollut huonoja öitä. Ajattelin kyllä sen johtuvan helteistä. Mitä sit masennukseen tulee niin sain oikein diagnoosin samalla kun syövästäkin. Lääkärini mukaan syöpä ja masennus liittyvät usein yhteen ja vaikea sanoa kumpi onsyy ja kumpi seuraus. Ihmisen pitäis olla hyvällä mielellä, jotta elimistö vois kamppailla syöpäsoluja vastaan...niitä tulee terveilläkin kymmeniä päivässä. No mä sain ilopillerit ja kävin sairaanhoitajan luona terapiassa. Pidin sitä mulle hyödyllisenä ja hyvänä ratkaisuna. Kirjoitin tosta mun masennuksesta Propo-lehteenkin 3/2008. Mielestäni siinä ei ole mitään hävettävää. Sehän on vaan aivojen kemiaa ja sairautta siinä kun muukin. Mulla on näistä diagnooseista jo reilu 5 vuotta ja olen ehkä oppinut elämään näiden juttujen kanssa. Musta on turha kärvistellä pahassa olossa, kun apujakin on saatavissa. Tietenkin kaikki on yksilöllistä ja kaikki eivät reagoi lääkkeisiin samalla tavalla, mutta mulle niistä tuntui olevan apua. Saku siis suosittelee...mene lekuriin jos tuntuu pahalta. Taidettiin aikaisemmin vaihtaa ajatuksia seksiasioista....- Re: Univaikeuksia ja mieliala maassaC61...