Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
tukea
Hei pitkästä aikaaMinuthan leikattiin 30.7 mutta kapselin läpi oli syöpä kerinnyt ja n 3 vkoa leikkauksesta tuli komplikaatioita, tulehduksia yms joista en nyt tässä enempää.Olin 3 viikkoa sairaalassa mutta viime tiistaina pääsin pois ja nyt toipuminen on alkanut loihakkaa vauhtia. Hyvä niin!
Itse tulen saamaan sädehoitoa ja Bicavan-hormonihoitoa, mutta hermostuttaa kun esim Bicavanin voin aloittaa vasta 1 1/2 viikon päästä(säteet pitää vaikuttaa) Leikkauksen jälkeen psa oli onneksi alta 0,5 mutta kyllä tämä syö voimia. En päässyt Oulun ers tapaamiseen johtuen sairaalassa olostani mutta ensi kerralla tulen.
Tuota...jotenkin tuntuu että älkää jääkö ns aktiivisen seurannan varaan. Siis tämä on ainoastaan minun mielipiteeni mutta näin sairaalassa jotain aivan hirveää kun olin samassa huoneessa kahdestaan miehen kanssa jolla tauti päässyt pahasti leviämään. En halua siitä kirjoittaa enempää.Tämä ei ole pelottelua ja toivon että pääsen itse yli asioista joita nyt pelkään todella paljon. Joten Oulun ryhmä on tervetullut että saisin elämän syrjästä taasen kiinni.
Martti