Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Ei lääkitystä?!?
Morjens veljet. Tarkennan hieman aloitustani. Eli minun sädehoito päättyi elokuussa 2008. Sitä ennen sain pari kolme piikkiä, mutta sädehoidon jälkeen jatkettiin Casodex pillerillä. Nyt huhtikuussa lopetettiin myös Casodex ja sitten kontrolli oli nyt heinäkuun lopussa ja PSA oli 0.8Olen siis seurannassa ja seuraava kontrolli on joulukuussa. Sain erektiolääkkeen korvattavana, koska lääkäri itse sitä ehdotti. Sain myös uuden KELA-kortin, joka korvaa 42% lääkkeen hinnasta. Olen 61 vuotias ja sukupuolinen kanssakäyminen toimii ilman lääkettäkin, ei tosin niinkuin nuorempana. Ilmeisesti jo mittarissa on sen verran, ettei sitä olla enää parikymppisen terässä.
Olen kokeillut myös tuota "piristettä", ja kyllä se antaa lisäpotkua, eli ottakaa ihmeessä, jos sitä teille tarjotaan.
Olo ja terveys tällä hetkellä hyvä ja harrastelen metsänhoitoa ja kalastusta, koska on hyvin aikaa eläkkeellä.
Hyvää syksyä ja pysykää terveenä. ER.
- Ei lääkitystä?!?punajuuri
- Re: Ei lääkitystä?!?C61...
- Re: Ei lääkitystä?!?punajuuri
- Re: Ei lääkitystä?!?C61...
- Re: Ei lääkitystä?!?punajuuri
- Re: Ei lääkitystä?!?ER