Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Psa:n tarkastus
Moi kaima! Mulle kävi ihan samalla tavalla sädehoidon jälkeen. Söin vuoden Casodeksiä ja sit olin pari vuotta ilman. Arvot kohosivat ja kun kysyin onkologilta asiaa ns. syövän uusimisesta niin hän sanoi, että sädetyksen jälkeinen alin arvo +2 niin silloin syöpä on uusiutunut. Hassua puhua uusimisesta, kun sama syöpähän se on.Sun lukemat viittais kyllä siihen, että syöpäsoluja on elimistössä...ainakin mulla oli. Mutta ei hätää..kyllä se bikalutamidilla luultavasti laskee. Mulla se toimi kolmisen vuotta. Valitettavasti sekin menettää ajan myötä tehonsa, mutta onhan sitten vielä muitakin lääkkeitä. Mä olen elänyt tätä 6 kk "pätkäelämää" jo 7 vuotta. Tuli vielä mieleen, että siellä käypähoitosuosituksessa puhutaan oliko se nyt bounce-ilmiöstä. Siis psa saattaa sädetyksen jälkeen tilapäisesti pompsahtaa. Paras olis kai, että se hitaasti laskis parin vuoden ajan. Mulla ei laskenut vaan lähti heti nousuun ja se on seilannut 0,6:n ja 22:n välillä. Eikun tsemppiä ja nokka pystyssä kohti uusia vastoinkäymisiä. Vitsi vitsi.
- Psa:n tarkastussaku
- Re: Psa:n tarkastusarska1956
- Re: Psa:n tarkastusC61...
- Re: Psa:n tarkastusC61...