Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Juuri tod. aggressiivinen eturauhassyöpä

Onko ketään täällä, jolla ensimäinen Psa-arvo on ollut kuten minulla, yli 50. Koepalat otettiin ja todettiin aggressiivinen syöpä.(toteamisesta kokeisiin 1 kk ja ja arvot oli noussut 70.) Toissapäivänä luustokartoituksessa, eli kehon gammakuvauksissa ja taas odotellaan ensiviikolla lääkärille pääsyä keskustelemaan hoitovaihtoehdoista. Tässä oon nyt odottanu 3 kk, että mitä tapahtuu???? En ole vielä päässyt yhdenkään lääkärin kanssa keskusteleen mistää asioista! Ainoa lääkäri on ollut koepalat ottanut urologi, joka sanoi, että vastaus tulee sitten postissa kuukauden kuluttua. Olen aivan tyrmistynyt ja ihmeissäni, että mitä nyt? Jos joku on käynyt samanlaista läpi tai on samassa tilanteessa, olisi kiva kuulla miten oot jaksanu ja millasta hoitomuotoa oot saanu/tehonnut, kiitos.
mies46 | 23.8.2012 klo 12:34:37