Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Eikö ole kaltaisiani?
No et varmasti ole ainoa. Itse valitsin sädehoidon ja bikalutamiinin, koska toinen vaihtoehto oli leikkaus. Kohta tulee kaksi vuotta kun sädehoito aloitettiin ja sen jälkeen söin Casodexia tai sitä vastaavaa pilleriä, kunnes lääkäri ilmoitti, että huhtikuun lopulla voit lopettaa lääkkeen ottamisen.Nyt olen ollut siis kuukauden ilman lääkettä ja olen kaikinpuolin hyvässä kunnossa, myös "siinä" asiassa.
Mitään pomminvarmaa hoitomuotoa ei ole olemassakaan, vaan eniten ratkaisee se, missä vaiheessa syöpä oli sen toteamisen aikana. Jos se oli alkuvaiheessa, niin tulos on hyvä, olipa sitten kyseessä mikä hoitomuoto hyvänsä. Eli minusta on turhaa surra millaisia sivuoireita hoito kuin hoito aiheuttaa. Kaikissa on omat haittansa, jollakin enemmän toisella vähemmän. Omalta kohdaltani voin sanoa, että sädehoidon sivuvaikutukset olivat vähäiset ja lääkehoidon aikana ei juuri mitään haittoja. Jopa seksuaalisuuskin on hyvä, mitä se nyt kuuskymppisellä äijällä voi olla.
Mielestäni oikea asenne on paras lääke, minä en muista koko sairautta, koska en tunne olevani sairas. Olen sanonut, että minulla on syöpä, mutta voin hyvin. Eli unohtakaa koko juttu ja eläkää niinkuin mitää ei olisi ikinä ollutkaan. Se on paras lääke !
- Re: Eikö ole kaltaisiani?ER
- Re: Eikö ole kaltaisiani?Toipilas
- Re: Eikö ole kaltaisiani?Toipilas