Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Entäs Casodexin jälkeen ??

Tervehdys! Sama kysymys askarrutti minuakin syksyllä 2006, kun vuoden kuuri 150 mg Casodexiä oli loppumassa. Omalääkärini lupasi selvittää asian. Hän oli yhteydessä urologiin, joka sanoi, että minun arvoillani pitää syödä koko loppu ikä. Soitin kuitenkin minua hoitaneelle onkologille, joka pyysi ottamaan Psa:n ja jos arvo olisi alhaalla voisin lopettaa lääkkeen. Psa oli 0,3 ja lopetin. Selvisin kaksi vuotta, jona aikana arvo kohosi ja kun se 2009 tammikuussa oli 5,5 niin aloitin uudelleen. Seuraavassa kontrollissa puolen vuoden kuluttua taas 0,6. Tietenkin minua hämmensi lääkäreiden erilaiset näkemykset, mutta käsittääkseni lääke tehoaa paremmin jos sitä otetaan kuureina. Jokainen tapaus on kuitenkin erilainen ja lääkärisi varmasti osaa sanoa mikä on sinulle parasta. Hyvää vointia!
C61... | 31.3.2010 klo 18:12:39