Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: levinnyt munuaissyöpä

Hei Jusa. Minulla on keuhkoihin levinnyt etäpesäkkeitä. Niitä on hoidettu lääkkeillä, viimeiksi Votrientilla, ihan menestyksekkäästi. Koko ei ole kasvanut eikä uusia ole ilmaantunut. Minä ja muut munuaiasyöpäpotilaat tiedämme, että tilanne voi muuttua koska tahansa pahempaan suuntaan. Lääkkeillä syöpää ei ilmeisesti pystytä koskaan kokonaan poistamaan, ainoastaan antamaan lisäaikaa. Itse olen erittäin luottavainen koululääketieteeseen ja sen antamiin mahdollisuuksiin. Mutta mutta, entä kun lääkkeiden tehot loppuvat ja lääketiede ei pysty enää tekemään mitään, mitä sitten? Meistä varmaan jokainen on valmis tarttumaan viimeisiin oljenkorsiin, joita mahdollisesti on tarjolla. Ainakin minä tulen sitten aikanaan niin tekemään. Netistä löytyy paljon eri keinoja, joita kuitenkin pidetään ihan huuhaa hommina. Ja sitä ne varmaan pääosin ovatkin. Mutta jos ihminen on kuolemaisillaan, mitä siinä sitten menetää, jos kokeileekin jotain huuhaata? Olen löytänyt tietoja soodan käytöstä syövän taltuttamiseksi. Olen täysi maallikko, enkä osaa yhtään sanoa, onko siitä apua vai ei. Laitan tässä alla linkin videosta, jossa asiasta puhutaan. En missään tapauksessa kehoita turvautumaan soodaan tai mihinkään muuhunkaan koululääketieteen ulkopuolella olevaan keinoon, haluan vain sen tiedoksi saattaa.
Toivon Jusa sinulle vielä runsaasti elinpäiviä ja hyvää kohta alkavaa uutta vuotta 2014.
http://bambuser.com/v/1548437?v=m
jtr52 | 12.12.2013 klo 12:49:32