Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Osaako joku sanoa mitä tää voi olla?
On jonkin aikaa ollu sellasta hengen ahdistusta. Tuntuu kuin joku kuristaisi kaulasta. Saattaa hetkeksi helpottaa mutta alkaa taas uudelleen. Etenkin iltaisin kun käy pitkäkseen saattaa olla että on lähes nukahtanut ja säpsähtää tunteeseen että happi loppuu. Joskus kun tuntuu päivällä jalkeilla ollessa tulee sellanen paniikin omainen tunne että mihin tästä sinkoaa kun tuntuu ettei saa nieltyä eikä kunnolla hengitettyä.Viime aikoina olen ollu aika väsynyt, tosin siihen voi vaikuttaa se että olen tehnyt aika paljon töitä. Tupakoinut olen kohta 9 vuotta enkä pysty sitä nyt äkkiseltään lopettamaan.
Minulla on todettu keratosis pilaris, joka on erään lainen ihosairaus, mutta siihin ei pitäisi liittyä kyseisiä oireita.
Ikää ei ole kuin vähän reilut parikymmentä.
Varmaan lääkärissä käymällä se selviäis, mutta en mielellään menis kun täällä ei tahota ottaa vakavasti jos tän ikäinen ihminen menee vointiaan valittamaan. Sain sen huomata vuosi sitten syksyllä kun oli stressistä johtuvia rytmihäiriöitä, niin neljännessä paikassa vasta kuunneltiin vakavasti ja tutkittiin.
- Osaako joku sanoa mitä tää voi olla?micksu