Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Kolme tietä kuljettu

Moro punajuuri. Syöpä on siitä inhoittava sairaus, ettei sen käyttäytymistä voi tietää. Itselläni tuli 4 vuotta sädetyksen päättymisestä ja olen kuureittain ottanut bikaa. Toista vuotta ilman sitäkin, koska lääkäri niin kehotti. Sain vain kolme hormoonipiikkiä sädetyksen aikana, ei enempää.

Mullahan on bikat 150 mg, mutta olen puolittanut pillerin ja ottanut niitä joka päivä. Välillä viikon ajan koko pillerin.

En ole ottanut vitamiineja, joskus E-EPA 650 ja D-vitamiinia, jota nyt pitäisi syödä vähintään 150 mg päivässä, ehkä 200. On pimeä aika.

Pannussa on pakurikääpäteetä, johon olen sekottanut mustaa kaakaota. Ketsuppia ja tummaa suklaata syön päivittäin. Arvot ovat 1.0 > 0.8 ja siinä ne ovat keikkuneet.
Mutta, nimimerkkisi mukaan sinun pitää syödä myös punajuuria ja pitää kehon PH-arvo oikeana. Apteekista saa jauhetta, joka sekotetaan lasilliseen vettä. Sitten iloinen mieli ja liikkuminen luonnossa ovat parasta lääkettä. Istuminen ei ole hyväksi, liiku ja sauno.

Tsemppiä sulle täältä pohjoisesta.
ER
ER | 23.11.2012 klo 17:44:06