Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
penissyöpä ym.
Odottelen postia TAYSsista. Näen painajaisia. Kivut on sen verran lisääntyneet, että pelkään ettei "säästeliäs" leikkaus ole kohta tätä päivää. Helpotusta ei ole lisännyt langon ( töissä sairaalassa, ei ko.) heitto: vältä maanantai ja perjantaipäiviä. Veli pisti e-mailin: onneksi ei pahemmassa paikassa! Itseasiassa pelkään, että puukko lipsahtaa, kirurgi on sadisti tai työhönsä leipääntynyt tai juttu säästeliäästä leikkauksesta on ihan muuta kuin minä toivon. Sen verran olen puolen tunnin aikana oivaltanut, että normaaleja reaktioita on koettu: syyllistäminen (väärä diagnoosi ja hoito melkein vuoden, en jaksanut reagoida, sitten kun alkoi tehdä liian kipeää menin omalääkärin puheille,kehoitti varaamaan ajan yksityiseltä lääkäriasemalta.) Masennus omista virheistä, jne. Toivon, jos kellään on jotain positiivista kerrottavaa niin naputtele tekstiä. Olen rustannut tätä viestiä tosi kauan. Tämä Home-versio tekstinkäsittelyohjelmasta on ihan syvältä. Osasyy voi olla napatuilla konjakkipaukuilla ja muutamilla oluilla. Elämä on levällään niin laajalla sektorilla, olen aina tiedostanut eläneeni riskirajoilla. Ns. säkää
on ollut todella älytön määrä. Syöpäriskinkin olen tiedostanut ( elämäntapa ja tietoiset riskit.). Mutta tätä variaatiota en ole noteerannut. Elämän kunnioituskaan ei ole lähelläkään ns. kristillistä
etiikkaa. Toivonkin pitkäjänteistä kontaktia henkilöön, joka ymnärtää
ihmismieltä laajasti. Mun on lopetettava. Viimeisen kappaleen editointiin meni tosi paljon aikaa. En tajua korjaustekniikkaa. Olen kai liikaa kännisssä. Kirjoitusvirheitä ei pitäisi olla kóvin paljon.
- penissyöpä ym.MTL
- Re: penissyöpä ym.oinas-79