Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: kudoksensisäistä ns brakyterapia hoitomuotona ?
Itse olen 65 vuotias ja siitä on 2 kuukautta kun sain Brakyterapian hoidon eturauhaseeni. BSA arvoni olivat samat kuin sinulla 8.7 ja näytepalojen mukaan syöpää oli 4 % koko alalta. Nyt kun kävin väli kontrollissa BSA arvot olivat jo pudonneet 1.9:sään. Joten tuntuu toimivan hyvin, menen kuukauden päästä vielä kontrolliin ja silloin otetaan uudet lukemat ja virtsavirtaukset sekä keskustellaan miten on mennyt. Varsinainen neulojen säteily loppuu vasta 6 kuukauden päästä siitä kun ne on laitettu. Nyt säteily on vasta puolittunut. Nyt on virtsaaminenkin on tasaantunut ei tartte hyppiä enää taajaan vessassa, vaan ihan normaalisti eikä tule enää pätkittäin vaan yhtäjaksoisesti eikä myöskään kirvele yhtään enää. Joten olen hyvin tyytyväinen hoitomuotoon koska se oli niin helppo, eikä tartte mitään suonensisäisiä myrkkyjä ottaa. Joten uskon että se sinullakin toimii hyvin kunhan alun yli pääsee. Ja kyllähän siitä pääsee kun vaan pitää mielen virkeänä vaikka väkisin. Ja sekin auttaa jos tulee vaikeita hetkiä, kun saa jonkun kanssa niistä keskustella. Onhan se aina siellä ajatuksessa taustalla piilemässä, eihän sille mitään mahda. Mutta pidän "PEUKKUJA"pystyssä sinulle että kaikki menee hyvin, ja voit vastata samalla lailla että parempaan ollaan menossa joka päivä. Joten mene luottavaisella mielin vaan hoitoon, sillä kyllä ne lääkärit osaavat homman jos kukaan. Joten kevät terveiset täältä Hämeenkyröstä sinulle. Ja tsemppiä.- Re: kudoksensisäistä ns brakyterapia hoitomuotona ? mauriveikko 2
- Re: kudoksensisäistä ns brakyterapia hoitomuotona ? hoitomuodon valintavaikeus
- Re: kudoksensisäistä ns brakyterapia hoitomuotona ? mauriveikko 2
- Re: kudoksensisäistä ns brakyterapia hoitomuotona ? mauriveikko 2