Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Voiko eturauhassyövästä olla mitään hyötyä?
Olipa upea parantuminen! Hieman eri käytäntöjä eri sairaaloissa. Täällä Etelä-Savon sairaanhoitopiirissä katedri poistetaan kolmen viikon jälkeen vasta. - Oliko se kivuliasta? Minulla olisi vielä reilu viikko siihen koetukseen. Avoleikkaus sujui täälläkin hyvin ja täytyy todella antaa kiitos suomalaiselle sairaanhoidolle! - Itse parantumisesta kyllä kiitos kuuluu Luojalle, sitä eivät parhaatkaan toimenpiteet yksin saa aikaan.Tänään totesi sairaanhoitaja hakasia pois otettaessa: "Kylläpä on hyvin haava parantunut! Mitä sä olet tehnyt tälle?" No, olin ainostaan suihkutellut aamuin illoin suihkussa käydessäni.
Oikea syy hyviin parantumisiin löytyykin täältä: Jes. 58:7-8: "...murrat leipää nälkäiselle, avaat kotisi kodittomalle, vaatetat alastoman, kun hänet näet, etkä karttele apua tarvitsevaa veljeäsi. Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja HAAVASI KASVAVAT NOPEASTI UMPEEN; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
- Re: Voiko eturauhassyövästä olla mitään hyötyä?soigah