Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: hraManson

Hei Toipilas!
Eilen jo aioin kirjoittaa kun oli viimeinen sädetys. Sädetys sujui ihan hyvin, vähän tuli virtsaamisvaivoja joita nyt "paikkaillaan" eikä oikeastaan muuta, ehkä vähän ummelle meni maha, mutta luumutuotteita syömällä nou hätä.
Bepanthenia aloin laittaa 10 hoitokerran jälkeen hoitajien ohjeen mukaan eikä tullut kuin pientä ihon punoitusta, kuulemma.(hoitajat tarkistivat viikoittain viimesten 3 viikon aikana)
Kontrollit ovat sitten aikanaan ja varmasti olen paikalla kun tavataan siellä kerhohuoneella. Senverran tärkeät asiat ovat kyseessä. Noihin virtsaamisvaivoihin(tihentynyt virtsaamistarve, heikentynyt suihku) lääkäri määräsi jotain tam...(en muista mitä on, mutta ilmeisesti Gefina on samoihin vaivoihin, jos jollakulla sellaista on.)
Tälläinen "stoori"oli minun sädetykseni joten kuten miljoona kertaa olen kuullut sanottavan että jokaiselle hoidot vaikuttavat yksilöllisesti, niin totta se on. Hyvällä mielellä olen ja Toipilas, miten itse voit? Nähdään siellä palaverissa!
hraManson
hraManson | 31.12.2008 klo 12:14:28
  • hraManson
    Toipilas
    30.12.2008 klo 23:30
    • Re: hraMansonhraManson
      31.12.2008 klo 12:14