Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Mies ja rintasyöpä?

Heippa hei, Rintasyöpä on mahdollista myös miehillä , tässä tapauksessa tuskin on kyse siitä. Jos oireet on ollu noin pitkään kyse on jostakin muusta(melanooma , psori tms). Mene ihmeessä lääkäriin. Soita terkkariin ja varaa aika ja tutkituta asia. Kerro kaikki omat tuntemuksesi ja ajatuksesi. Kehtaamisesta ei ole kysymys vaan sinun terveydestäsi ja mikä onkaan tärkeämpää. Kukas sinua rakastaa jos et itse. Ite olen jo hieman vanhempi 55 ja 172 cm ja paino on siinä 90:pin molemmin puolin, oon ihan elämäntapojani muuttamalla saanut yli 10 kiloa pois. Mulla ei ole mitään vaivaa muuta kuin korkea verenpaine , mutta Vaimollani todettiin rintasyöpä , joka operoitiin ja se on edistynyt niin että hyvältä näyttää. Rintasyöpä ei ole kipeä eikä patteja aina huomaa.Se on salakavala. Hyvää jatkoa , käy lääkärissä , saat mielenrauhan.
Tellme | 11.9.2011 klo 23:03:02