Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: onko hylättyjä miehiä
On meitä miehiäkin.Tosin luulen että ero johtui minun elämän tapa muutoksista. Olin elänyt koko elämäni vapaehtois työssä, erityis nuorten, vammasten, ensi avussa jne...
Hokasin että on tässä muutakin kuin muut, aloin elämään enemmän itselleni, opettelin itsekääksi (hyvässä mielessä).
Olin säästäväinen, nykyään tajuan että rahalla on arvoa vain jos sen käyttää tai suunittelee että mihin sitä säästää.
Aloitin harrastuksia joita harrastin sen takia että ne on kivoja. Emäntää houkasin mukaan mutta ei se pitänyt muustako juhlimisesta ja kotona olosta. Kuitenkin minun piti olla hänen mukautuva niin kuin aina ennen.
Emäntä valmistu ja meni toiselle paikka kunalle töihin ja sinne jäi.
No näin jälkikäteen ajateltuna se ero oli kumallekin hyvä. Mie sain viettää railakkaan vuoden sinkkuna ja löysin kaltaiseni naisen. Meillä suunnileen samat harrastukset ja suunitelmat. Ollaan ostamassa omakoti taloa ja eihän sitä tiä että mitä muuta... Tulevaisuus näyttää, vaan ei kerro.
Tiedän että kolmas pyörä satuttaa, olin itekkin siinä tilanteessa.
Elämä on heräämistä häviöihin ja tappioihin mutta myös voittoihin ja riemuun.
- onko hylättyjä miehiämieli mustana
- Re: onko hylättyjä miehiämieli mustana
- Re: onko hylättyjä miehiämieli mustana
- Re: onko hylättyjä miehiäToipunut 82