Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Ennakko-oireet eturauhassyövässä
tervehdys karixEpäily & diagnosi tuli minulle täysin puskista, ilman mitään oireita, taikka ennakkovaroitusta, kuten muuan faxi taannoin.
Työterveyshuollon ikäkausi tarkastuksessa (60v) halusin PSA testin, jota ei ensin meinattu ottaa koska ei kuulunut listaan?? Tulos 3.5, kun lukema oli 5-vuotta aiemmin ollut 2.5. Tämä 1/3 muutos herätti minut vaatimaan työterveyshuollon lähetettä urologin konsultaatioon.
Urologin tuseerauksessa sitten heräsi epäilys ja koepalat heinäkuussa 2009 tuottivat 6 osumaa 12 neulasta.
Joulukuussa 2009 sitten leikattiin ja kaikki mitä piti jäi Meikun robottisaliin.
Olen tämän oman 1.5-vuotisen ERS urani aikana todennut että kaikki me ollaan hyvin yksilöllisiä tapauksia.
Joku saattaa sanoa että olen ylihoidettu, koska näillä numeroilla minun ei olisi pitänyt olla 2009 diagnosoitujen ERS potilaiden joukossa lainkaan. Olisinko sitten myöhemmin päässyt listalle oireiden ilmaannuttua, sitä ei tiedä kukaan. Olen tyytyväinen saamaani hoitoon ja katson tulevaisuuteen yhtä kokemusta rikkaampana. Tavoitteena onettä saavutettu 0 linja pitää tulevissa kontrolleissa.
Hyvää Uutta Vuotta, meille kaikille.
- Re: Ennakko-oireet eturauhassyövässä jukarhu
- Re: Ennakko-oireet eturauhassyövässä Toipilas