Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Mies ja rintasyöpä?

Elikkä hei!

Tämä asia on askarruttanut minua jo kuuden vuoden ajan. Eli olen kohta 22 vuotias poika. Hieman ylipainoinen, ollut koko elämäni ajan. Noin 15 vuotiaana vasempaan rintaani tuli ihottuman oloista ihomuutosta sellaista tummaa aluetta. Vaalean ruskeaa. Nännipihan ulkopuolelle siis. Noh silloin en paljon asiaan kiinnittänyt huomiota koska olin nuori ja kipuja ei ollut. Nyt noin 8kk aikana olen kyllä lihonnut aikalailla. olen siis 176cm ja 95kg. Eli rinnat roikkuvat vähän. Nyt kipu on tullut juuri tuohon vasempaan rintaan ja siis tuo ihomuutos on nyt ollut minulla sen 6v kohta. Tulen hulluksi koska en tiedä mikä sitä vaivaa. Enkä oikeen kehtaa soittaa terveysasemalle ja varata aikaa. Mutta toki niin tulee tehdä ja aijonkin tässä ihan kohta. Mutta eikai kyseessä ole rintasyöpä? Rinnassa ei tunnu patteja ja se ei arista tai nänni vetäytynyt sisällepäin tai tule minkäänlaista nestettä. Ainoastaan tämä kipu vasemmassa rinnassa. Toivon vastauksia. Kiitos! (=
Poika89 | 25.8.2011 klo 17:30:37