Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

mitäköhän tämä on?

Hei!
Olen 21-vuotias mies ja
Olen huomannut jo puolisenvuotta sitten,patteja kainaloissa, nivusissa ja kaulalla. kainaloissa enempi muualla vähemmän, flunssan aikana suuremmat kuin muulloin, arvelin imusolmukkeiksi kun netistä lueskelin asiasta.nyt muutama päivä sitten kävin lääkärissä ja se tunnusteli näistä edellämainituista paikoista ja tuntuivat noin riisinjyvän kokoisina kainaloissa nämä patit, muualta ei muka tuntenu vaikka itse tunnen ku koettelee.
sanoi ettei ole syytä huoleen.

sitten toinen asia,kun kysyin suurentuneesta pernasta ku tuntuu vasemmalla puolella alimmankylkiluun ja navan paikkeilla kiinteä alue siitä kohdalta kun painaa ni tuntuu "syke" selvästi. tämä lääkäri vähän tunnusteli ja sanoi ettei tuntenut mitään epätavallista.
Olen silti vähän huolissani näistä asioista.
(Tästä lääkäristä mainitakseni niin hänestä on sanottu ettei ole kovin hyvä lääkäri, ja ettei välittäisi potilaista,huolimaton.)
pitäisiköhän varata uusi aika toiselle lääkärille? vai annako asian olla.
Jimmy | 29.9.2008 klo 12:02:33