Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Eturauhassyöpä

Kyllä se näin on että kun sukupuoliasiat on kunnossa niin koko asia (syöpä) ei enään kummittele edes mielessä. En tavallisesti edes muista koko asiaa. Itse asiassa minulla on tänäpäivänä jopa parempi seksielämä mitä aikaisemmin, eikä se ole milloinkaan ollut huono. Leikkauksen jälkeen lääkäärini ja leikkaava kirusgikin sanoi että toipumisessa ja hermoratojen regeneroinnissa saattaa mennä jopa kaksi vuotta ja jos ei sen jälkeen ole tapahtunut mitään parannusta asiassa niin sellaita ei todennäköisesti ole odotettavissakaan. Minulla se erektion paraneminen vei oman aikansa ja siinä kului kaiken kaikkiaan nämät lääkärin mainitsemat kaksi vuotta. Nyt erektio on jopa spontaania, eli en välttämättä tarvitse mitään lääkkeitä erektion saavuttamiseksi. Ihan tavallinen nainen riittää ;). Niin kuin sanoin aikaisemmin niin ongelmana minulla oli/on että erektio ei oikein meinaa pysyä, eli pyssy ei mene ikään kuin takalukkoon niin kuin sen pitäisi. Tähän ongelmaan tuo mainitsemani penisrengas on mainio apuväline. Sen avulla paine pysyy hyvin päällä ja kauan. Jos puhutaan suoraan ja avoimesti sanoisin että tänäpäivänä tyydytän naista lähes sataprosenttisesti, eli ei vain naisen, vaan myös oma seksi on parantunut huomattavasti. Tämä penisrengas on vain yksinkertaisesti n. 3 mm vahva kumirengas (saman tapainen kuin kondomin suu) ja niitä löytyy eri kokoisia.http://www.1greatadultstore.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=1&Product_Code=SE1404-09 Hankin oman pakkaukseni seksikaupasta ja siinä pakkauksessa oli kolme eri kokoista rengasta. Itse käytän keskikokoista joka on 30 mm läpimitaltaan. Renkaan pitää puristaa kunnolla jotta tehoaisi parhaiten ja sitä voi huoletta pitää puolikin tuntia ilman ongelmia.
Kaiken kaikkiiaa näissä tilanteissa on niin kuin kaikessa kuntoutuksessa. Pitää harjoitella. Ihan alussa käytin penispumppua (tarkoitukseen suunniteltu yksinkertainen tyhjiöpumppu) jotta saisin elimen täytettyä verellä ja paisumaan. Esim. tällainen http://www.keltainenruusu.fi/catalog/product_info.php?products_id=2492
Näillä harjoituksilla oli myös suuri psykolooginen kuten arvata saattaa.
Puhun näistä asioista avoimesti koska tunnen että ainakin minulle nämä asiat ovat tärkeitä ja pyydänkin etukäteen anteeksi jos joku kaikesta huolimatta loukkaantuu. Meillä kaikilla on kuitenkin tilanne aivan oma ja erillainen.
Basisti | 8.4.2006 klo 16:09:59