Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: huom munuaissyöpä ihmiset
Hei!Ajattelin kirjoittaa sinulle vaikka sanon heti, että en sairasta samaa tautia mutta mulla on kirkas solu sarkooma..... Raajassa...
Hyvin harvinainen ja käsittääkseni ainakin minun kohdalla haettiin tietoa ulkomailta etc. Mutta hätkähdin kun luin sinulta tuon kirkas solu sanan koska en ole sitä kyllä koskaan ennen tavannut näillä tai millään palstalla...
Itse olen sairastanut nyt 3,5v ja nyt löyty etäispesäke. Mutta minulle ei tähän minun kirkas soluuni ole annettu sytoja vaan aina poistettu kasvain kirurgisesti ja sitten sädetetty....
Mutta kerran meillä on kirkas solu jutut niin uskon, että me sädehditään kristallin lailla kirkkaana kerran solutkin on kirkaat, että ei heitetä toivoa kaivoon ja taistellaan viimeiseen hengenvetoon asti. Muista elämän voi käyttää nauraen tai itkien - valitse nauru ja positiivisuus niin mäkin yritän vaikka vaikeaa välillä on...:D
Jouluhalaukset!
- huom munuaissyöpä ihmisetriitta47
- Re: huom munuaissyöpä ihmisetriitta47
- Re: huom munuaissyöpä ihmisetHöpsis