Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Miesystävälläni todettiin kivessyöpä
Moikka.Kertomuksesi kuulosti tutulta. Sairastuin itse kivessyöpään 26vuotiaana ja etäpesäkketiä oli myös keuhkoissa. Seurustelin silloin ja olimme avoliitossa 3vuotta, hoidot olivat todella rankkoja ja vietin sairaalassa aikaa pitkiäkin aikoja putkeen,lopulta tyttöystäväni ei enää jaksanut vaan jätti minut.
Olin itsemurhan partaalla kun tuntui että kaikki oli menetetty elämässäni, menetin työni,lopetin harrastukseni,tuli ero, taloudellinen tilanteeni romahti. Intensiiviset hoidot kestivät 3vuotta ja nyt olen vihdoin päässyt edes hieman jaloilleni.
Minun neuvoni sinulle on: koita jaksaa olla miehesi tukena,se on varmasti todella vaikeaa välillä, mielialat vaihtelee ja tulevaisuus on epävarma,mutta jos selviätte tästä koettelemuksesta niin olette molemmaat entistä vahvempia!
Voimia ja jaksamista sinulle ja miehellesi,tiedän mitä käytte läpi! Olen itse päässyt katkeruudestani ja elämä näyttää valoisammalta. Olen varma että myös se aika koittaa teille!!
En ole kovin hyvä ilmaisemaan tunteitani mutta voit kirjoitella minulle jos sinulla on huono olo tai kaipaat juttuseuraa.
Ystävällisin terveisin, Jusu
- Re: Miesystävälläni todettiin kivessyöpäJasu-82