Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huonoa kuntoako?
Hei Hoit-su!Itsekin tuon samasen testin tehneenä kannustan Sinua olemaan välittämättä niistä risuista siellä pihamaallasi. Jos ne alkavat hyppiä silmille, sano niille, että niiden aika tulee, jahka kerkiää. Ole itsellesi armollinen.
Minulle on pari kertaa iskenyt inspiraatio tehdä pihahommia, mutta molemmilla kerroilla olen joutunut toteamaan, että kuntoni ei kestä kun pienissä erissä askartelua. Se on ärsyttävää, kun mieli kuitenkin jo tekisi touhuta kuten ennenkin.
Lisäksi olen siinä tilanteessa, että syöpään liittyvät hoidot, sädetyksineen ovat ohi, olleet jo kolmisen viikkoa, mutta olen ravannut syöpäpolilla sytostaattien jalkoihini aiheuttamien särkyjen vuoksi. Nyt vihdoin on selvinnyt, että se on hermosärkyä ja apua tuo vain keskushermoston kautta vaikuttavat lääkkeet. Arvaat varmaan, että niiden rohtojen kanssa ei kauheesti maata kaiveta. Otin tänään ensimmäisen puolikkaan pilleristä, jonka lääkäri määräsi ja huh hei, säryt lähti, mutta pää on kun olisin kännissä. Toki noi pihahommat pienessä hiprakassa sujuisivat, mutta kuntoa nuo pillerit eivät kohenna.
Vakavasti puhuen, olen helisemässä näiden jalkasärkyjen kanssa, kun ei saa nukuttua. En tuon pilleripuolikkaan vaikutuksen jälkeen ole ihan varma haluanko jatkaa tätäkään särynpoistokokeilua. Polin fysioterapeutilta sain hyvät jumppaohjeet, että jos vaikka sittenkin jumpan kautta, ilman pillereitä, tulisi helpotusta. Mulla vaihdettiin Letrozolitkin pois ja tilalle tuli Femar 2,5 mg liitännäishoito. Siitäkin saattaa olla apua, kun tämän ns. alkuperäisen lääkkeen sivuvaikutusten määrä, lääkärin mukaan, on pienempi. No aika näyttää ...
Anna niiden risujen olla. Ellet millään voi niin hyväksy se, että niiden keräämiseen on aikaa ... ainakin seuraavaan myrskyyn saakka :)
Mä tiedän miltä susta tuntuu. Täs mennään ny tällai
Uppe
- Huonoa kuntoako? hoit-su
- Re: Huonoa kuntoako? Uppe
- Re: Huonoa kuntoako? Kala62
- Re: Huonoa kuntoako? palsternakka
- Re: Huonoa kuntoako? Aivokasvain40v.
- Re: Huonoa kuntoako? hoit-su
- Re: Huonoa kuntoako? Mummu63
- Re: Huonoa kuntoako? helmiaino
- Re: Huonoa kuntoako? Myymi