Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hämmästyttää ja kummastuttaa.. /influenssasta ja muustakin
Joo, eli minun sytostaatti-hoidothan ovat loppuneet vajaa 3 kuukautta sitten. Mielestäni vointi on ollut hyvä, ei mitään erityistä, kunnes sitten palasin töihin.Alkuun tietysti pukkasi kunnon flunssan (kunnon räkäisen nuhan ja yskän ilman kuumetta, kesto 2 vkoa) ja siihen perään sikainfluenssan.
Itse en ole osannut pelätä sikainfluenssaa saatikka tavallista influenssaa, mutta kun olen käynyt nyt lääkärillä perusterveydenhuollossa (johtuen flunssasta), siellä ollaan oltu kamalan huolissaan vastustuskyvystäni.
Hei haloo; hoidoista on jo kulunut aikaa ja veriarvot ovat hyvät (leukkarit vähän yli 5, hb 151.. enkä usko olevani kuivunut, kun olen juonut hyvin ja tuo on normaaliarvoni ennen hoitojakin)..
miksi minua sitten pelotellaan lääkärin toimesta, että kun minun vastustuskykyni on niin huono?
Tai kun soitin verivastauksistani, niin lääkärin sanavalinta oli hiukan outo "ei tässä mitään niin hälyttävää ole kuin pelkäsin".. ! Tai kun valitin lääkärille huimauksesta (poskiontelot on täynnä räkää), niin lääkäri tuumaa "ei se oo kumma kun huimaa kun päässä on tautia" (kyllä se kyseinen lääkäri tiesi, että olen sairastaNUT syöpää vaikka tk-lääkäri olikin).. mitä tautia? nuhaa? syöpää?
Tiedän, että ylireagoin, mutta kumminkin pisti ärsyttämään nämä lääkärin sanavalinnat. Piti vain päästellä tänne näitä tuntoja.
*ärrin murrin*
- Hämmästyttää ja kummastuttaa.. /influenssasta ja muustakinCherry