Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
2.CEF, pahoinvointia ja monosyytit koholla
Tänään se 2. CEF meni jo niin rutiinilla etten huomannut kysyä veriarvoista kun niissä oli tarkempi erittely leukkareista ja neutrofiileistä. Mulla sinänsä vielä hyvät 5.7 Leuk ja 2.42 B-Neut. Tähdillä oli merkitty kuitenkin L-Monos oli 20,8% kun viitearvo 1-11% ja b-Monos 1.18 kun viite arvo 0.2-0.8. La eli senkkakin oli 46. Googlettamalla löysin että kun verikokeesta löydetään suuri määrä Monosyyttejä se kertoo että elimistössä on krooninen tulehdus jonka immunijärjestelmä on itse voittamassa. Nyt sitten kelaan että tuhoaako oma järjestelmäni myös tänäiset CEF:it vai jotain muuta kun ei minulla ole mitään muita tulehdusoireita. Pakko soittaa aamulla sytopolille ja kysyä.Pahoinvointiin sain sairaalassa Emendin ja Kytrilin. Ja kolmeksi päiväksi vielä kortisonit- ääh en millään enää haluasi. Viimeksi pahoinvoinnin tuntemuksia oli vain seuraavana päivänä. Kortisonit kuulema suojaa, mutta miltä? tämänkin unohdin kysyä. Nyt vatsassa möyrii eli seuraavaksi otan Granisetran, viimeksi otin Primperania mutta ostin sen kalliimman lääkkeen nyt kuitenkin varmuudeksi koska Primperanin voi aiheuttaa levottomuutta, esim. jalkoihin.
Nyt muutaman päivän lepo - kuvotus ja sitten minäkin liityn ryhmään viimeisen odotus
- 2.CEF, pahoinvointia ja monosyytit kohollatullis