Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei voi olla totta...
Hei Sarah! Toivottavasti olet toipunut hyvin!Itse odottelen 3-vuotis-kontrollia ja kaikki on tähän asti ollut hyvin. Minulla on ollut rinnan leikkausarven yläpuolella (melkein kiinni arvessa) tumma pieni lätti, joka taisi olla jo vuosi sitten, kun olin tk-lääkärin vastaanotolla. En muistanut mainita mitään koko läiskästä, eikä lääkäri kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Sanoi vain, että on siisti leikkaushaava. Gynekologi sanoi, että se on mustapää. Mun mielestä se ei ole mustapää. Oirepolin hoitaja sanoi, että se on varmaan jäänne tikeistä. Nimittäin paljon myöhemmin tikkien poistamisen jälkeen siihen oli jäänyt pieni tikki, mikä poistettiin ja sen jälkeen siihen jäi pieni, vähän kova, tummanharmaa arpi. Siitä menee kaksi pientä säiettä (niinkuin olisi tikattu).
Minkälainen se sinun arpi oli? Oliko aristava? Minulla ei ole siinä mitään tuntemuksia. Minkälaisia vastauksia olet kuullut
leikkauksen jälkeen? Toivottavasti hyviä. Tsemppiä!
- Ei voi olla totta...sarah
- Re: Ei voi olla totta...Karhutar
- Re: Ei voi olla totta...Tulevaisuus?
- Re: Ei voi olla totta...hymy12
- Re: Ei voi olla totta...tuike