Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: leikkaus edessä

Mulle piti eka tehdä osapoisto, mutta otetaan koko oikea rinta pois. Siihen on muutamakin syy, kasvain on ihan pehmeä ja murentunut, ettei mitään vaan jää ja toisaalta lääkäri ei haluu mulle nyt ees sädehoitoa. Oon saanut aimosatsin sytoja ja olinhan mä surkeessa kunnossa, mutta tehos. Ei kai ne asiat oo niin yks selitteisiä, mutta kun lääkäri empi tuota koko poistoa, sanoin heti, että jos mahdollisia hyötyjä, siitä vaan.
Otettiin joka toisessa välissä ct-kuvat. Kun todettiin neljännen syton jälkeen, että teho on hyvä vilautettiin mahdollista leikkausta. Mä oon jatkuvalla herceptinillä ja perjetalla. Kuudennen ja viimeisen syton jälkeen sovittiin, että katsotaan kaks jaksoa ilman sytoja ja sitten leikataan jos kaikki hyvin vielä. Mullahan oli kanssa löydettäessä 6/13 karannut rintasyöpä, se jopa aluks diagnosoitiin kehkosyöväksi. Rinnan patti oli silloin alussa 8, 5 cm. Nyt mulla ei pitäs olla kuin pehmeä 3 cm kasvain ilman suonistoa ja siks otetaan koko rinta pois.ja kainaloa tyhjennetään kanssa. Siellä oli ultrassa kaks kuori päällistä imusolmuketta.....
Silti ja siitä huolimatta olin taas äsken koiran kanssa kävelemässä, mä joka istuin 6 viikkoa sitten pyörätuolissa. Mua ei kipuile mistään. Paljon on muuttunut, paljosta on selvitty vielä on toivoa tallella ja elämää edessä, monta matkaa tekemättä.
Minna
Minnalla | 16.2.2014 klo 13:01:04