Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nestettä kertyy..
Hei nippis,On hyvä etsiä vanhoja ketjuja, sillä niistä löytyy monesta niin paljon arvokasta ja itselle juuri tällä hetkellä ajankohtaista tietoa. On niin sattumankauppaa, kuka milloinkin tällä palstalla on - kuka vaan lukee, kuka kirjoittaakin ja kenellä on minkälaisia kokemuksia/tietoja.
Tästä nesteasiastakin näyttää olevan lähes yhtä monta mielipidettä hoitohenkilökunnan keskuuudessa kuin lausujaakin - valitettavasti.
Itseltäni otettiin dreeni pois, vaikka nestettä tuli enemmän kuin suositusten mukaan. Toinen näkökanta on se, miten kauan dreeni on ollut - eli päätöstä ei tehdä vain määrän, mutta myös ajan mukaan. Näin ainakin minulle selitettiin.
Itse kävin kerran jopa turhaan näyttämässä - olin sitä mieltä, että nestettä on, mutta henkilökunta oli eri mieltä. Ja loppujen lopuksi he taisivat olla aivan oikeassa, sillä sen jälkeen tilanne rauhoittui.
Tämäkin on niin yksilöllistä. Tapasin kerran kanssasisaren, joka kävi punktoitavana vielä sytohoitojenkin aikana. Hän tiesi olevansa "erityistapaus".
- Nestettä kertyy..nippis
- Re: Nestettä kertyy..Karhutar
- Re: Nestettä kertyy..nippis
- Re: Nestettä kertyy..äityliini
- Re: Nestettä kertyy..Kristitty Lilja
- Re: Nestettä kertyy..Kristitty Lilja
- Re: Nestettä kertyy..jasmin