Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja sauna
Kuten tuolla alempana olen kirjoittanut, olen syönyt Tamofenia 4,5 vuotta. Hikoillut lähes koko ajan, tosin yöt saan nukkua kun pidän asunnossa +20 astetta korkeintaan. Ja todennut ainakin sen, että saunan jälkeen tulee ihan kamala jälkihikoilu. En tiedä vaikuttaisiko saunominen sitten yleisemmin lisäävästi hikoiluun. Pakko saunaan on kuitenkin päästä, vaikka lymfaterapeutti suositteli etten saunoisi ollenkaan. Mutta en suostu luopumaan kohta lähes ainoasta (ruoan lisäksi) nautinnosta, märkä pyyhe leikatun käden ympärille aina löylyyn mennessä.Olin kolmisen vuotta sitten Portugalissa ja mennessäni pelkäsin, miten siellä pärjäisin, jos tulisi kamalan kuuma. Mutta hotellissahan oli ilmastointi, jota pystyi säätämään. Samoin busseissa, tein useita retkiä. Vietin ihania viileitä öitä etelän pimeydessä. Merikin oli ihanan viileä.Kotona kun lämpötila nousee pahimmillaan kesällä lähelle +30 astetta. Samoin kuin töissä, ei ole jäähdytystä eikä ihan ilman vaatteita kehtaa töissä olla. Asun niin kuivalla alueella, etten autottomana pääse rannoillekaan. Uimalassa sitten vietän lomapäiviä. Mutta toivon aina, ettei kovin kuumaa kesää tulisi... lomalla toki pärjää mutta se töissä hiestä märkänä oleminen on kamalaa.
- Tamofen ja saunavm53
- Re: Tamofen ja saunakielotar
- Re: Tamofen ja saunakukkamaaria
- Re: Tamofen ja saunaUneton 61 v.
- Re: Tamofen ja saunakukkamaaria