Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Niin on jälkiolotilat erilaisia
Mulle annettiin eilen hoitopolilla ensiksi Kytril-pahoinvoinninestolääke ja sitten sytostaatit: Sendoxan, Farmorubicin & Flurablastin. Hoidon aikana söin pari voileipää ja join pari pientä mehua: kauheesti ei janottanut, kun meni koko ajan ohessa se suolaliuos. Tulin apteekin ja kaupan kautta kotiin enkä ostanut kuin sen Primperanin, jota sitten otinkin illalla yhen samoin yötä vasten, tänä aamuna ja vielä äsken, jatkossa taidan ottaa vain puolikkaan huomen iltaan saakka. Mulla oli eilen illalla parin tunnin ajan kuvottava olo, mutta siihen se on sitten jäänyt. Syön usein pieniä aterioita ja juon paljon. Niin ja 'sen punasen' lääkkeen aikana pidin jäähattua,joka ei ollut ollenkaan niin paha, kuin olin ajatellut. Viereisellä pedillä maannut nainen kertoi ekan hoidon jälkeen joutuneen terveyskeskukseen hoitoon, kun ei pahoinvoinninestolääkkeet auttaneet eikä mikään pysynyt sisällä. Tänä aamuna kävin ekalla sauvakävelylenkillä kainalontyhjennyksen jälkeen ja nyt vähän jännään tuleeko käsi kipeeksi, pääsiäisen aikana se alko toimia jo tosi hyvin.Terkkuja
nimimerkillä 'suolan maku suussa' ;)
- Ensimmäinen CEF...hipura
- Re: Ensimmäinen CEF...päivänsäde
- Re: Niin on jälkiolotilat erilaisiamargitta