Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vihreä tee, onko terveysvaikutuksia?
Minäkin olen lisännyt vihreän teen juomalistalle, ihan pussiteen muodossa. Haudutatteko te aitoa juomaa vai tyydyttekö pussiversioon? En kyllä jaksa uskoa ravitsemuksen ihmeisiin. Kun siskoni sairastui kymmenisen vuotta sitten rintasyöpään, aloin käyttää soijakapseleita, etten tarvisisi hormoneja vaihdevuosioireisiin. Silti sairastuin syöpään ja tällä viisaudella varustettuna välttelen soijatuotteita. Ylipäätänsä ravintoni on sisältänyt paljon flavonoideja ja vähän sokeria tai kovia rasvoja. En ole ylipainoinen, olen liikkunut runsaasti ja säännölisesti, ei tupakkaa eikä alkoholia, olen synnyttänyt ja imettänyt, ei yötyötä, ei hormoneja. Joten syöpäni ei ollut vältettävissä. Tuskin se ravitsemuksella paraneekaan, mutta silti pyrin terveellisiin elämäntapoihin.- Re: Vihreä tee, onko terveysvaikutuksia?kevätmieli
- Re: Vihreä tee, onko terveysvaikutuksia?lillukka
- Re: Vihreä tee, onko terveysvaikutuksia?kevätmieli