Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ryhmä kohduttomille - "Kohtuuttomat"
Hei kaikille,olen Anne, ja kohdunkaulan syöpä (Epidermoides cervicis st lb 1 G 3)saapui ja poistui elämästäni syksyllä 2011. Kolmas kontrolli puhtaana, ja elämässä on paljon ihania asioita.
Huomasin kuitenkin painiessani sekä syövän että siitä seuranneen lapsettomuuden kanssa, että paras apu tulee toisilta jotka tietävät ja ymmärtävät. Olen ollut mukana perustamassa Kohtuuttomat - yhdistystä kohduttomille. Ihan tavalliset naiset juttelemassa siitä mitä kohduttomuus tekee naiseudelle, parisuhteelle, elämälle. Meitä on sekä sairauden että trauman takia kohtunsa menettäneitä, että ilman kohtua syntyneitä.
Tapaamme joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina (seuraavaksi 7.8.) klo 17 Simpukka Ry:n tiloissa Yrjönkatu 29 A, 00100 Helsinki.
Mikäli tämä tuntuu omalta jutulta, tule mukaan tai laita viestiä täällä tai hippa_anne@hotmail.com.
Onnenhetkiä ja voimia kaikille!
Hippa (Anne)
ps. Emily80, mikäli luet tän, kiitos kaikesta viime syksynä, mä en ikinä unohda sitä. Niin sitä vaan oppi hymyilemään uudelleen :)
- Ryhmä kohduttomille - "Kohtuuttomat"Hippa