Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Huoli lapsen takia

Syyslapsi tässä vaan hei.Sekoilen taas käyttäjätunnusten yms. kanssa.Liekö mitään uutta!!!!!!!!!!!!!!!

Huoleni koskee kuitenkin 5-vuotiaan poikani kohtaloa, jos nämä etäpesäkkeet tästä laajenevat ja niin sanotusti aika jättää.

Nimittäin pojan isä eli ex-avopuolisoni tuntuu sitä ainakin odottavan innolla, sillä on nyt saatuaan tiedon, alkanut esittää malli-isää, mitä suinkaan hän ei ole.

Olen yksinhuoltaja ja sen perusteella minä hoidan kaikki Raulia koskevat käytännön asiat. Mutta toisin on nyt. Eilenkin hän meni päiväkotiin kyselemään Raulin eskarista yms. hoitoajoista, mitkä tosiaan hänelle eivät kuulu. Hän elää siinä uskossa, että jos nyt parin vuoden sisällä kuolen, hän tuurijuoppona ja eril. hoitolaitokset läpikäyneenä saa tuosta vaan pojan huoltoonsa.
Ei hän ennen uudelleen sairastumistani ollut mikään malli-isä, vaan saattoi jättää sovitut viikonlopputapaamiset kännäilyn takia. Se ei minua haitannut. Nyt haittaa se, että hän on alkanut liiaksi puuttua Raulin asioihin ja käy viikollakin leikkimässä pojan kanssa, mitä hän ei aiemmin suin surminkaan tehnyt.

Mutta minä kun en aio noin vain luovuttaa, vaikka kuinka olisi kipuja ja huusholli vähän rempallaan, kun en aina jaksa luutun kanssa häärätä. Sitä paitsi tein kunnan sosiaaliviranomaisten kanssa kirjallisen sopimuksen, että kuollessani Rauli sijoitetaan nykyiseen tukiperheeseen eikä häntä anneta isälleen alkoholiongelmansa takia.

Onko jollain muulla samantapainen tilanne?
mks | 1.8.2007 klo 10:28:16