Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hartiakivuista...

Ei minulla ole proteesia ollenkaan.. En ole ehtiny hakemaan..Mutta kyllä just nuo mitä sanoit## On rintasyöpä ja koko rinta poistettu+ imusolmukkeet.Sytostaatit hoidoksi alkoi viime maanantaina. Eilen tuli selkä hirveän kipeäksi.. Tuntu että pääsenkö kävelemään ollenkaa.Laitoin tukivyön..jospa se johtuu sytoista.. Kyllä minä ensimmäisen kerran sairastuin vasta ensimmäisten sytojen jälkee...Siihen asti olen ollut tosi terve energinen ja ja pirteä..Syövästä en tiedä muuta kun sen kyhmun itse jonka totesin ja leikattiin hyvin pian 28.11.07 Uskon lääkäreihin että yöpä se kai on.Tutkiikohan ne sen poistetun rinnan patologi,iis laadun vielä sehän muuten perustuu pelkkään paksuneulanäytteeseen..ja jos purkit olis jotenki vaihtunu.. Kuk kyllähän suomessa lapsiakin vaihtuu..En tiedä mutta koko ajan pelkään että mitä tämä hoitä edetessään tuo tullessaan kun nyt ekasta näin rampa selkä..(:
hipura | 27.1.2008 klo 10:55:34