Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi tapaus
Hei,Täältä kyllä tosiaan löytää tietoa paljon sairauteen. Alkuvaiheessa varsinkin kaipaa paljon tietoa jo siitä, että hoidot onnistuivat mahdollisimman hyvin ilman ylimääräisiä häslinkejä.
Minulla alkoi toukokuun puolessa välissä docetakseli ja tänään oli viimeinen. Kolmen viikon päästä jatkuu cef:llä hoitojen alusta 9 viikoa saan kerran viikossa herceptin tiputuksen.
Tuo yllä oleva vinkki mahdollisen ripulin varalta on hyvä (ensin minulla menee maha ummelle, sitten ripuli). En ollut mistään huomannut, enkä itse älynnyt, että vauvojen pyllypyyhkeitä voi käyttää aikuisetkin :) Enkä tajunnut laittaa rasvaa (esim. Bephanten) pakaravakoon. Siksi viime docetakselin jälkeisestä ripulista, meni vessapaperilla pyyhkimisestä iho rikki ja tuli paise pakaravakoon! Sairaalakeikka, antibioottia suoneen ja paise avattiin selkäydinpuudutuksella ja tänään loppui sorpactnauhan vaihto haavaan. Enpä olisi uskonut, että tuollainen ruljanssi tuli. Toivon vaan, ettei uusi enää.
Olen pyytänyt tiputukseen docetakselin ajaksi jäähanskat ja tossut, ettei tulisi kynsimuutoksia ja sormet kipeäksi. Mutta vielähän ei ole tiedossa ilmeisesti mitä hoitoja saat ja mitkä toimenpiteet ovat tarpeen.
Jaksamista sinulle!
- Uusi tapausiitux
- Re: Uusi tapaus"TRI-atloonari"
- Re: Uusi tapauspalsternakka
- Re: Uusi tapausiitux
- Re: Uusi tapausSantruzka
- Re: Uusi tapausMinnalla
- Re: Uusi tapausmayu
- Re: Uusi tapausTypsy