Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: cef-hoidosta
Sain kaksi viikkoa sitten ensimmäisen cefin, ja muutenkin ensimmäisen sytohoidon, luettuani erinäisiä kauhukertomuksia olin sydän syrjällään. Hoitaja vannoitti hakemaan Primperanin lisäksi kalliimpaa (ja tehokkaampaa) pahoinvointilääkettä ja kilttinä tyttönä toki hain. Noh, perjantaina eli tiputuspäivän iltana oli hieman aaltoilevaa huonoa oloa ja sunnuntai-iltana, kun olin vetänyt 3 tunnin jumppatreenit, niin olo oli vähän väsy. Siinä kaikki. Nyt tässä olen kauhulla odottanut, että koska se kauhia tuska, särky ja kammotus alkaa..vai alkaako. Olen ammatiltani liikunnanohjaaja ja vedän n. 15 jumppatuntia viikossa, lisäksi käyn juoksemassa, eli toivon mukaan hyvä kunto on auttanut tässäkin hommassa. Hiuksia ei ole vielä lähtenyt ja sääri/kainalokarvat pukkaavat iloista sänkeä heti ajelun jälkeen..Ikuisena optimistina..;-) olen kyllä varannut jo peruukin ja kyllä ne kalliit pahoinvointilääkkeetkin odottavat kaapissa, että jos ja kun..
- cef-hoidostapap
- Re: cef-hoidostatoukokuu6
- Re: cef-hoidostariitu
- Re: cef-hoidostabis-bis
- Re: cef-hoidostapurjo
- Re: cef-hoidostaseliisa
- Re: cef-hoidostaUntuvikko
- Re: cef-hoidostaKristitty Lilja
- Re: cef-hoidostapistaasi
- Re: cef-hoidostamaarit2
- Re: cef-hoidostaUntuvikko
- Re: cef-hoidostaAmontillado