Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymys rinnanaistutuksesta Ld-kielekkeellä

Heippa,minulla on kokemus vuodelta 2003, sillä silloin minulle rakennettiin uusi rinta Ld-kielekkeellä. Rinnasta tuli upean hieno, olen ollut tosi tyytyväinen.Kuumetta en kyllä muista minulla olleen, ainoastaan jouduin käymään poistattamassa nestettä selästä, kun sitä sinne kertyi leikauksen jälkeen.Toipuminen sujui ilman ongelmia ja haavat paranivat hienosti!Nyt minulla on edessä jo toisen kerran uuden rinnan rakentaminen, sillä tänään sain viimeisen cef-hoidon,kun uusi syöpä löytyi toisesta rinnastani. Rinta poistettiin maaliskuussa, joten taas olen toispuoleinen.Uuteen rakenneleikkausjonoon olen päättänyt hakeutua heti nyt päättyneiden hoitojen jälkeen.Minusta sinun kannattaisi ottaa yhteyttä sairaalaan lämmön takia ja selvittää syy..Pikaista toipumista ja onnea uudesta rinnasta!T:Kerttuli
Kerttuli | 26.8.2008 klo 19:01:14