Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voiko tosiaankin patologin lausunto muuttua?
Uskon, että lisäravinteista on apua ainakin jaksamiseen. Jokainen tietysti tekee päätöksensä itse. Itse totesin lääkärilleni, että aion käyttää omega-3 ym, enkä saanut kieltoa.Kun sain papa-5 tuloksen ja patologin lausunnon kaikissa näytteissä levyepiteelikarsinooma, aloin käyttämään kaikkea mistä uskoin olevan apua. Hainrustouutetta, omega-3 ja puhdasta E-EPAa, monivitamiinia, C-vitamiinia, karnosinia, aloeveraa sekä vihreää teetä, soijaa, öljyssä kypsytettyä tomaattia, pinaattia, kuituja.
Jätin ruokavaliostani sokerin, valkoiset jauhot ja lihan ja maitotuotteet. Kasviksia, eri kaalilajeja, pähkinöitä, manteleita. Lisäksi tein suolihuuhteluita 3 kertaa viikossa kuukauden ajan. Lisäksi liikuin, meditoin ja visualisoin itseni terveenä.
Väsymys kaikkosi, mieliala tasoittui ja olin oikeastaan paremmassa kunnossa kuin moneen vuoteen.
Menin sitten kolposkopiaan ja otettiin koepalat ja sovittiin jo 4:stä sisäisestä sädehoidosta ja leikkauksesta. Kun em tutkimustulokset tulivat, niissä ei näkynyt mitään syöpään viittaavaa. Hoidot ja leikkaus peruttiin ja otettiin isompi koepala, josta löytyi kuitenkin syöpää. Jatkoin ravinto-ohjelmaani ja sain 4 sisäistä sädehoitoa ja kohtu ja varmuuden vuoksi lantion imusolmukkeita poistettiin kuukausi sitten. Sain juuri tiedon, että syövästä ei ollut leikkauksessa mitään merkkiä, eli en tarvitse mitään hoitoja.
Leikkaushaava parani nopeasti ja muutenkin voin hyvin ja aion jatkaa terveellistä ruokavaliotani, koska oloni on niin paljon parempi nyt ja ongelmavatsanikin toimii loistavasti.
- Re: Voiko tosiaankin patologin lausunto muuttua?viveka