Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

odotus

kirjoittelinkin tonne aikasemmin ajatuksiani ja tätä taivalta tässä odotuksessa lääkärin tutkimuksiin ja vastauksiin.

mulla on ensi maanantaina (7.11) puhelinaika klo 12.00 jälkeen kuullakseni paksuneulanäytteiden tulokset.

ihan vaan mielenkiinnosta, onko kukaan saanut puhelinsoittoa aiemmin, kuin sovittuna puhelinaikana?
ei sillä että odottaisin kenenkään soittavan nythän on jo viikonloppu, ja oma odotukseni loppusuoralla, mutta tulin vaan ajatelleeksi, että tuollaisen tiedon odottaminenhan on ihan silkkaa tuskaa..
sairaanhoitaja kyllä sanoi, että voi pyynnöstäni laittaa viestiä lääkärille, että toivoisin yhteydenottoa heti, kun tulokset ovat saapuneet, mutta riippuu ihan lääkäristä, ottavatko yhteyttä vaiko eivät, puhelinaika kun on kuitenkin sovittu tietylle päivälle.

mulla on jotenkin sellanen hassu mielikuva siitä, että mikäli näytteen tulos olisi pahan laatuinen, niin ottaisivat yhteyttä mahdollisimman pian.. ja jos taas ei ole mitään hälyttävää, niin odottavat sitten puhelinaikaan ja kertovat että nou hätää..

kuinka kauan olette joutuneet odottamaan tuloksia?
miten olette rauhoittaneet mieltänne odotuksen aikana?

itselläni odotusaika on suhteessa kovin lyhyt, vähän yli viikko, kun olen kuullut että jotkut ovat saaneet puhelinajan vasta kolmenkin viikon päähän!
poppana | 5.11.2011 klo 10:32:49