Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Influenssarokotukset perheenjäsenille?
Hei,minusta on aivan kohtuutonta ja täysin käsittämätöntä tuollainen kohtelu. Se näyttäisi olevan maan tapa. Itse sain lähes samanlaista kohtelua samassa asiassa. Minulla ei sytostaattihoidot olleet vielä alkaneet kun kysyin terveyskeskuksesta rokotuksesta. Aivan aluksi minulle tiuskaistiin puhelimessa, että "olisit hakenut rokotuksen silloin kun niitä jaettiin" Minä suutuin ja sanoin, etten omista kristallipalloa, josta olisin nähnyt, että sairastun rintasyöpään. Hoitajan asenne oli todella nihkeä, mutta en antanut periksi, vaan sanoin, että minulle kuuluu se rokotus samoin kuin myös perheenjäsenillenikin. Mieheni varasi sitten aikaa rokotukseen, hauskinta oli se, että aikaa ( rokotus vie noin 2 min.) ei tuntunut millään löytyvän, vaan hänelle sanottiin, että hänen pitää tulla rokotukseen ennen kahdeksaa, niin silloin ehtisi rokottaa. Onneksi homma lopulta hoitui. Joskus tuntuu siltä, että aiheuttaa kauhean paljon vaivaa ja harmia terveyskeskukselle kun joutuu asioimaan siellä.
- Influenssarokotukset perheenjäsenille?Myrkkysieni
- Re: Influenssarokotukset perheenjäsenille?Myrkkysieni
- Re: Influenssarokotukset perheenjäsenille?Cinne