Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Mielialan heilahtelut
Tämä on uskomatonta. Viime viikolla olin ihan maassa, nyt virkeä ja iloinen.Ei hunoa oloa eikä kauheaa väsymystä. Riemuitsin siitäkin , että xeloda on tauolla.Hiukset pysyy päässä kuin tauti. Olen kummallinen kai ,kun olen odottanut,että ne irtoaisi. Saisi ilmaisen muodon muutoksen peruukin muodossa. No ans kattoo miltä tuntuu, kun ne alkavat pudota.
Ensi vikkolla labrakokeet( syöpä markkerit ym.), sitten lääkärissä käynti ja seuraavana päivänä doke tiputus ja taas alkaa xeloda. Jännittää mitä tuo tullessaan. Kiloja lähtenyt viisi, mun puolesta sais pudota enemmänkin. Monella hoidot näyttävät tuovan niitä lisää;onko syynä hormonihoidot.Triplanegatiiviseen niitä ei voi antaa, ehkä se on mun onni,muutenkin kiloja on liikaa. Täytyy ajatella positiivisesti tän triplan kanssa. Kiitokset kaikille , jotka kirjoittivat triplasta helpotti kummasti. Nyt täytyy vaan toivoa, että löytäisivät täsmä lääkkeen tähän.
Voimia kaikille kanssa sisarille.
Ulrikka
- Mielialan heilahtelutulriikka
- Re: Mielialan heilahtelutulriikka