Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
edith
Hei,Ei ole elämä reilua,mutta se että sinä kyselet mikset luovuttaisi kertoo sinusta kaiken.ET ole luovuttanut hetkenä jolloin suuri osa ihmisistä olisi jo luovuttanut,vaan kysenalaistat selkääsi kaadetun taakan painoa.Se on pelkästään inhimillistä ja ole ylpeä siitä että olet saanut sanottua sen "ääneen" tällä palstalla.
Mä en ole ikinä uskonut siihen,että ihmisille annetun sonnan määrä on vakio, koska sehän nyt ei vaan pidä paikkaansa,mutta uskon siihen, että jotkut ovat syystä tai toisesta selviytyjiä.Niitä jotka tappelevat mahdollisuuksien puolesta mahdottomuuksia vastaan,ryömivät välillä pohjalla ja nousevat sieltä taas kerran ylös,kunnes joku tulee ja kamppaa uudelleen maahan.MUTTA selviytyjät eivät luovuta silloinkaan,vaan kampeavat itsensä mudasta vielä kerran ylös.Vaikka ei olisikaan mitään syytä uskoa siihen, että tällä kertaa ei tulisi pettymystä ja uutta vastoinkäymistä,selviytyjä luottaa siihen että juuri tämä uusi aloitus on se viimeinen tarvittava,että tämän jälkeen asiat sujuvat.Se on sinun lahjasi, voin sanoa sen jo tuon pienen pätkän perusteella,mitä kerroit elämästäsi.
Voin vaan kuvitella pelkosi lastesi puolesta,se on kaikista hirveintä varmastikin.Mulla ei ole mitään vastauksia siihen,ainoa mitä voin sanoa on se,että uskon sinun jo antaneen heille parhaan mahdollisen opetuksen,rakastat ja taistelet. Jatka sitä ja toivottavasti tulee sullekin se päivä kun ei enää tarvitse niin kovasti tsempata vaan kaikki on hyvin.Mä toivon etten mitenkään loukannut sinua,yritin vaan antaa ulkopuolisen kuvan siitä miten helvetin hienoa on se,että olet jaksanut ja älä lopeta sitä nyt.
Voimahalaus <3
- edithmidnightexpress
- Re: edithedith