Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

pieni patti

Olenkohan turhaan huolissani, kun löysin pienen patin emättimen oikealta puolelta,aika alhaalta. Löytö tapahtui laittaessani emätinpuikkoa eri asennossa kuin tavallisesti.Olen käynyt säännöllisesti gynekologilla, viimeksi alkukesällä.Vesikysta minulla on oikeanpuolen munasarjassa.Sitä on seurattu ja todettu vaarattomaksi, eli ei mitään syytä poistoon. Muuten kaikki ok.lääkärin mukaan.Papa-vastauksen sain juuri ja se oli normaali.Käytän Anqlig hormonikorvaushoitoa.Olen 55v.

Tulipa mieleeni sekin, voisiko paksunsuolen puolelta tulla jotain pesäkkeitä, jos vaikka minulla olisi siellä pahanlaatuinen kasvain. Suoltani ei ole tutkittu, mutta olen koko elämäni tuskaillut ärtyneen suolen kanssa. Kertoisitteko mielipiteitänne, en haluaisi vielä mennä gynekologille, kun tapaan käydä kerran vuodessa.
mirjami | 31.10.2008 klo 21:02:37
  • pieni pattimirjami
    31.10.2008 klo 21:02